Звіт керівника за 2024-2025 н.р.
Відповідно до статті 38 Закону
України «Про дошкільну освіту» від 6 червня 2024 року, Примірного положення про
порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та
професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним
колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки
України від 23 березня 2005р. №178 сьогодні я маю можливість на основі аналізу роботи
всього колективу звітувати перед Вами, шановні колеги та батьківська громадськість, про свою діяльність як директор закладу
дошкільної освіти № 45 «Ялинка».
Мета звітування:
Подальше
утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління
навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю
прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики
управлінської діяльності директора, що базується на принципах взаємоповаги та
позитивної мотивації.
Завдання звітування:
-
забезпечити прозорість,
відкритість і демократичність управління закладом;
-
стимулювати вплив
громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері
управління навчальним закладом.
Заклад дошкільної
освіти здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України: Конституції
України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону
праці», «Про цивільну оборону», «Про
відпустки», «Положення про дошкільний навчальний заклад», Базового компоненту
дошкільної світи України. А також, відповідно Статуту ЗДО, програми розвитку та
щорічного плану роботи, правилам внутрішнього трудового розпорядку,
колективного договору.
Загальна характеристика
Заклад дошкільної
освіти № 45 «Ялинка» комбінованого типу, міської комунальної власності розташований у центрі м. Хмельницького по
вул. Вайсера, 50. Розпочав свою роботу в
жовтні 1977 року.
Двоповерхова споруда
типового навчального закладу з
облаштованими 12 групами (група раннього віку – 1; I молодша група –
2, II молодша група – 3, з них
- 1 інклюзивна; середня група – 3 з них - 2 інклюзивні та 1 логопедична;
старша група – 3 з них 1 логопедична та 2 інклюзивні).
Заклад дошкільної
освіти розпочинає роботу 1 вересня і закінчує навчальний рік 30 травня. З 02
червня по 31 серпня оздоровчий період.
У навчальному закладі
створені належні умови для забезпечення рівного доступу до здобуття дошкільної
освіти дітьми.
Головна мета ЗДО –
забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти,
задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створенні
умов для їх психо-фізичного, розумового і духовного розвитку.
Водночас
зразковий заклад безумовно втілює завдання дошкільної освіти:
Ø зберігати та зміцнювати фізичне, психічне і духовне
здоров’я дитини;
Ø виховувати у дітей любов до України, шанобливе ставлення
до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних
цінностей українського народу;
Ø формувати особистість дитини, розвивати її творчі
здібності, набуття нею соціального досвіду;
Ø виконувати вимоги Базового компоненту дошкільної освіти,
забезпечувати соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
Для
організації навчально-виховної роботи дітей створені всі умови, а саме
обладнані спеціальні приміщення: групові кімнати, музична зала, спортивна кімната, медичний
кабінет, кабінет
психолога, вчителів-логопедів, корекційних педагогів та керівників музичних,
ресурсна кімната, 12 прогулянкових
майданчиків, зелені зони (газони, городи, лікарські рослини), місце для укриття.
2.
Мережа закладу дошкільної освіти
За проектною потужністю дошкільний заклад
розраховано на 200 місць. На кінець навчального року
списковий склад склав 240 дітей. У 2024-2025 навчальному році функціонувало 12
груп: 3 групи раннього віку (59 дітей); 3 групи молодшого віку (51 дитина); 3 групи
середнього віку (58 дітей) та 3 групи старшого дошкільного віку (77 дітей). До
школи випускається 76 дітей. Групи формуються у квітні-серпні місяці згідно
електронної черги.
Заходи щодо забезпечення навчального закладу
кваліфікованими педагогічними кадрами
Діяльність дошкільного закладу забезпечує 70 працівників,
з них: 38 педагогів, сестра медична старша та 31 обслуговуючого персоналу.
Склад педагогічних
працівників по кваліфікаційним категоріями такий:
вища категорія – 9 педагогів - 24
%
І кваліфікаційна
категорія – 11 педагогів – 31 %
ІІ
кваліфікаційна категорія – 2 педагога - 6 %
кваліфікаційна
категорія «спеціаліст» – 4 педагога - 11 %
У
поточному році було створено оптимальні умови для постійного професійного
росту: педагоги відвідували курси підвищення кваліфікації при ХОІППО, вебінари,
семінари, науково-практичні конференції та отримали відповідні сертифікати.
У 2025 році
атестувалось 9 педагогів, які підвищили та підтвердили свої кваліфікаційні
категорії і педагогічні звання.
Педагоги закладу дошкільної освіти мають звання:
- «вихователь-методист» 7 педагогів
- «старший вихователь» - 1 педагог
Робота з
педагогічними кадрами була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.
Якісний показник оцінювання рівня організації методичної роботи ЗДО показав, що
всі форми методичної роботи носили науково-методичний і пізнавальний характер,
сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх інноваційної
компетентності.
Адміністрація закладу
створює працівникам всі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній
розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів, робота колективу
відзначається стабільністю та позивною результативністю.
3. Організація навчально-виховного
процесу
Виходячи з основних
завдань нормативних документів, які спрямовують роботу дошкільної освіти та
річного плану роботи у 2024-2025 н.р. педагогічний колектив спрямував свою
роботу на реалізацію Базового компоненту дошкільної освіти через освітні
програми: «Маляточко» (1 група) ,“Українське дошкілля” (8 груп), «Впевнений
старт» для дітей старшого дошкільного віку (2 групи) та програм для дітей з
особливими освітніми потребами “Віконечко”, “Розквіт”.
А також через
навчально-методичне забезпечення, що визначає зміст дошкільної освіти, де
зведено норми і положення, які визначають державні вимоги до рівня освіченості
і вихованості дитини та поданий сумарний кінцевий показник набутих дитиною
компетенцій за освітніми лініями розвитку: “Особистість дитини”, “Дитина у
світі культури”, “Дитина в природному
довкіллі”, “Дитина в соціумі”, “Гра дитини”, “Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі”, “Мовлення дитини”.
Керуючись вищезгаданим, заклад
дошкільної освіти у 2024-2025 н.р. особливу увагу акцентував на вирішенні таких
завдань:
1. Продовжити цілеспрямовану освітню діяльність щодо формування в учасників
освітнього процесу створювати безпечне, комфортне і підтримуюче
середовища та підвищувати імідж діяльності закладу.
2. Сприяти удосконаленню
культури українського мовлення якоснови формування національно-патріотичних
почуттів через
сучасні форми роботи та український контент засобів.
3. Забезпечити системний підходу до інтеграції дітей з
особливими освітніми потребами у освітнє середовище ЗДО шляхомоновлення форм та змісту партнерської взаємодії з родинами вихованців в
умовах сьогодення.
4. Продовжувати
роботу з внутрішньої системи забезпечення якості освіти, зокрема здійснити
самооцінювання діяльності закладу за другим напрямом «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку,
набуття нею життєвого соціального досвіду».
В роботі
закладу систематично проводяться такі
форми методичної роботи як педагогічні години, презентаційні
тренінги, семінари-практикуми, майстер-класи, відкриті форми роботи з дітьми,
консультації із питань навчання та виховання дітей дошкільного віку.
Практикуються і форми інтерактивної
роботи з педагогами.
Вихователі
мають можливість обмінюватися досвідом щодо використання надбань великих та
прогресивних педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку.
На достатньому методичному рівні відбулися
педагогічні ради з використанням різноманітних інноваційних методів роботи з
педагогічними кадрами. Слід зазначити, що використання
різноманітних форм методів роботи при підготовці до педрад, сприяло реалізації
поставлених завдань.
У закладі розроблено Положення
та активно
впроваджується
внутрішня система забезпечення якості освіти. Це інструмент, який дасть змогу
розвивати заклад, забезпечить і налаштує процеси його освітньої діяльності.
Крім програмових занять на
виконання плану роботи Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради в
закладі на протязі року було проведено та розроблено план тематичних тижнів:
Олімпійський тиждень, Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності, Тиждень
безпеки дорожнього руху, Тиждень поінформованості про дітей з особливими
освітніми потребами , Тиждень довкілля та благоустрою території, Тижні
відкритих дверей та проєкт «Тарілочка здорового харчування».
У закладі функціонує 5 інклюзивних групи, де перебуває 21
дитини з особливими освітніми потребами. Вони були зараховані в заклад
відповідно до направлень Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради
та витягам комплексної психолого-педагогічної оцінки Інклюзивно-ресурсного центру № 1. Корекційні педагоги відповідно
розкладу здійснюють корекційно-розвиткові заняття.
На початку
навчального року, наш колектив отримав подяку (сертифікат) у конкурсі «Кращий
колектив закладу дошкільної освіти Хмельницької територіальної громади». За участь у Всеукраїнських заходах заклад нагороджений сертифікатом «За
марафон добрих справ», Міжнародне заняття доброти, Грамотою за конкурс від
Департаменту освіти та науки «Україна в моєму серці», Грамотою за Міжнародний інклюзивний конкурс «Точки дотику-2025».
У тісній
співпраці з батьками організовано виставку «Композиція осіння: шишка і
насіння», «Магія гномів» та «Великодні
візерунки».
Підтримка захисників України уже
стала доброю традицією нашого закладу. Батьки, і діти, педагоги, працівники закладу – ми всі об’єдналися,
щоб допомогти нашим захисникам, бо розуміємо, що допомагаючи нашій армії, з
кожним днем наближаємося до Перемоги! Тому протягом навчального року брали активну участь в організації заходів в
підтримку ЗСУ: Благодійному
ярмарку «Разом до Перемоги!» та «Великдень
для Героїв» (зібрані кошти у сумі 54 тисячі гривень надіслані на закупівлю дронів), акція
«Смаколики воїнам» (до Дня захисника України), акція «Від родини в окоп», «Ворогам кришка». Всі зібрані посилки ми
передаємо на фронт батькам наших вихованців.
Подяка за допомогу від військових – це завжди
надзвичайно зворушливо та цінно, а для діток – це ще й цілий фонтан
емоцій! Коли військові тримають в руках їхні малюнки та обереги і
дякують за допомогу, а колектив нагороджують Подяками від БФ «Волонтери
Поділля», «3-ої окремої залізної бригади», ГО «Добриня» та ГО «Сильна жінка».
Сьогодні, коли ми живемо у стані війни, дуже часто доводиться
працівникам ЗДО та дітям перебувати в укритті, аби зберегти свої
життя. Під час перебування
дітей там,
педагоги забезпечують різні види діяльності
дітей, притаманні періоду дошкільного дитинства, та діять відповідно до режиму
дня і розкладу організованої навчально-пізнавальної діяльності. За кожною віковою групою
закріплене постійне місце в укритті. В якому облаштовано різні ігрові осередки:
куточок творчості; осередок читання і письма; сенсорно-пізнавальний осередок;
осередок настільно-друкованих ігор (пазли, мозаїка, та ін.) та дидактичних ігор
(з різних освітніх напрямів); театральний осередок; осередок художньої/ручної
праці тощо. Також
використовуємо
і
технічні засоби навчання (ноутбук, телевізор, музична колонка, стартфон
тощо). В укритті є запаси води, спальні місця для дітей,
столи та стільці для занять, засоби гігієни та захисту, аптечка тощо. В укритті діти знаходять собі справу за
інтересами: тихо граються з друзями, малюють, пишуть, слухають казку чи цікаву
розповідь, переглядають мультфільм по телевізору тощо.
Сьогодні важливо дбати про свою
безпеку та безпеку дітей. Під час перебування в укритті педагоги пояснюють
дітям про небезпеку, яку
несуть незнайомі предмети, покинуті іграшки тощо (демонструючи дітям
дидактичний матеріал з різними видами вибухонебезпечних предметів). З метою залучення дітей
до різних видів діяльності педагогічний колектив заздалегідь
планує змістовий контент
роботи в
укритті, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та
сприятиме зниженню тривожності.
Організація роботи із сім’ями вихованців
Взаємодія з сім’ями вихованців протягом року є одним з
пріоритетних напрямів діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм
і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють
формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом.
Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для
виховання та оздоровлення дітей. Тому у цьому році було організовано такі форми
співпраці:
Ø прийом громадян;
Ø батьківські збори;
Ø індивідуальні консультації;
Ø свята та розваги;
Ø тижні відкритих дверей.
Заходи щодо
зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу
Протягом даного навчального
року наш заклад освіти пройшов важливий етап оновлення — термомодернізацію
будівлі. Робочий проєкт включав: утеплення фасаду, заміну віконних та дверних блоків, замінну системи
опалення та водопостачання із встановленням пункту ІТП, встановлення системи
вентиляції, заміну покрівлі та евакуаційні виходи, встановлення пандусу біля
центрального входу, що дозволило значно
покращити енергозбереження та створити ще комфортніші умови для дітей і працівників.
Тепер у наших стінах ще тепліше, затишніше й сучасно — адже якісне освітнє
середовище починається з турботи про безпеку, здоров’я та комфорт кожної
дитини.
Як керівник ЗДО,
значну увагу приділяю зміцненню та модернізації матеріально-технічної бази
закладу. Під час підготовки до нового навчального року за бюджетні кошти
зроблено наступне:
По загальному фонду бюджету:
-
оплата комунальних
послуг та енергоносіїв – 1млн.550 тис.
-
придбано ваги– 4тис.2000грн.
-
медикаменти та
перев’язувальні матеріали – 2 тис.550 грн.
-
придбано лінолеум на
суму 20 тис.
-
закуплено миючі,
дезінфікуючі – 51 тис.
-
новорічні подарунки –
82 тис.200 грн.
-
придбано сантехніку
та фарбу – 13 тис.900 грн.
-
оплата послуг в
роботі ЗДО (повірка ваг, вимір опору ізоляції, перевірка вогнегасників,
пожежних гідрантів, дератизація, обслуговування ІТП) – 13 тис.800 грн.
-
медичний та псих.огляд
працівників – 42 тис.900 грн.
-
послуги пожежної
сигналізації та зв’язку – 24 тис.200 грн.
-
обрізка та утилізація
дерев – 15 тис.
По спеціальному фонду:
-
канцтовари – 12 тис. грн.
-
придбано жалюзі – 5
тис.700 грн.
-
закуплено санітарно-гігієнічні
матеріали – 6 тис. 500 грн.
-
придбано електротовари
для підключення генератора – 8 тис.
-
господарські товари,
фарба – 26 тис.500 грн.
-
придбано міксер
погружний– 26 тис8500 грн.
-
поточний ремонт приміщення
закладу – 92 тис.200 грн.
-
придбано матеріали
для ремонту коридорів – 93 тис.800 грн.
-
здійснено заправку та
генерацію катриджів – 6 тис.
По благодійному фонду:
-
закуплено канцтовари
– 3 тис. 580 грн.
У подарунок заклад отримав: килим – 12
тис.грн. та електрокосу - 3 тис.800 грн.
Організація
роботи щодо зміцнення здоров’я дітей та їх медичного супроводу
Медичне обслуговування дітей.
Одним з головних моїх піклувань є збереження та зміцнення
здоров'я дітей. Лікувально-профілактичну роботу в
закладі веде сестра медична старша Гай В.В., яка постійно контролюює проведення
фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми всіх вікових груп; з метою зниження
захворюваності організовує роботу колективу спрямовану на здійснення
роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо профілактики захворювань;
дотримування санітарно-гігієнічних норм; організацію фізичного виховання; чітке
дотримання режиму дня; взаємодію з закладами охорони здоров’я.
В закладі наявний медичний кабінет та ізолятор, всі
приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам.
Для надання першої медичної допомоги дітям, згідно нормативно-правових
актів, медичний кабінет на 100% забезпечений лікарськими засобами та
виробами медичного призначення .
Здійснення медичного супроводу дітей, надання їм у разі потреби
невідкладної медичної допомоги відбувалося відповідно до нормативно-правових
документів.
З метою імунопрофілактики для попередження виникнення інфекцій в закладі
протягом навчального року проводиться просвітницька робота з батьками та
контроль за виконанням щеплень дітей згідно календаря щеплень. Медичними
працівниками закладу, постійно проводиться санітарно-просвітницька робота з
батьками, працівниками та дітьми, щодо попередження різних видів захворювання.
Захворюваність дітей за період перебування в закладі
склала 21 % з них 10 % діти раннього
віку і 11 % діти дошкільного віку. Зниження відвідування спричиняє адаптація
новоприбулих дітей, відмінна довідок, пропуски без поважних причин, військовий
стан.
Робота педагогів з
дітьми з питань попередження травматизму та формування навичок здорового
способу життя здійснюється з урахуванням вікових особливостей дітей в
дидактичних, рольових іграх, шляхом індивідуального спілкування, практичної та
образотворчої діяльності.
Постійно аналізується стан дитячого
травматизму. Робота педагогічного колективу та всіх працівників ЗДО щодо
профілактики дитячого травматизму у 2024-2025 н.р. була спрямована на
підвищення рівня формування у дітей навичок користування предметами, речами,
поведінки з незнайомими людьми, у природному довкіллі та в різних ситуаціях, з
метою вироблення в їхній свідомості стереотипів щодо безпеки в життєвому
середовищі. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в
дитячій свідомості стереотипи безпеки в
життєвому середовищі.
Санітарно-освітня робота батьків проводиться через бюлетені, бесіди,
консультації. Розроблено заходи, які спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в
осінньо-зимовий період, є план дій щодо забезпечення санітарно-гігієнічного та
протиепідемічного благополуччя учасників навчально-виховного процесу також
проводиться постійна роз’яснювальна робота серед батьків щодо ізоляції хворих
дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання. Безпосередньо у групах
проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в
умовах закладу.
Проходження медичного
огляду дітьми та працівниками ЗДО.
Медичні огляди працівників здійснюються на підставі наказу Міністерства
охорони здоров'я України від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку
проведення медичних оглядів працівників певних категорій». Кожен працівник
закладу проходить обов’язковий медичний
огляд, який фіксується в індивідуальних медичних картках.
Проходження медичного огляду
працівниками ЗДО здійснювалося відповідно до чинного законодавства згідно
графіка під контролем сестер медичних старших.
Організація
раціонального харчування
Плата за харчування дітей в ЗДО у 2024-2025
н. р. складає 60 грн. Розроблено два види
перспективного меню на зимово-весняний та літньо-осінній періоди року. Меню
погоджується Хмельницьким міським управлінням Головного управління
Держпродспоживслужби Хмельницької області. Варто зазначити, що в закладі 3-х разове харчування та щоденне меню складається
відповідно затвердженого та розроблених
технологічних карт.
Меню складається з нових сучасних
видів страв, воно
збалансоване, зі збереженням встановленої калорійності, кількості риби, м’яса,
овочів, фруктів та власної випічки. Кожен з варіантів розробленого меню
– це зразок правильного, адаптованого до дитячого організму, збалансованого та
вітамінізованого дитячого харчування.
Перспективні меню розроблені у
правильному співвідношенні білків, жирів та вуглеводів, необхідних для росту та
розвитку дитячого організму із виведенням енергетичної цінності кожної страви
та кожного дня.
Організовано дієтичне харчування для дітей диспансерної
групи та для дітей, які тимчасово потребують дієтичного харчування, зокрема
після гострих інфекційних хвороб, ацетонемічного синдрому.
В літній період харчування збільшується на 10%, що дає
змогу забезпечити дітей свіжими овочами
та соками, вітамінізацію дитячого організму, що має позитивний результат в
процесі оздоровлення дошкільників влітку.
Також з боку
директора та медичних працівників здійснювався систематичний контроль за
дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Готуючи страви,
кухар дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування
надходять до навчального закладу разом із супровідними документами, які
свідчать про їх безпечність, якість, ґатунок, категорію і дату
виготовлення. Термін реалізації визначається підприємством,
постачальником, тому продукти харчування з обмеженим терміном реалізації
(молоко, кисломолочні продукти, м’ясо, риба, тощо) реєструється в журналі «Журнал бракеражу сирих
продуктів», де обов’язково фіксуються дати та час останнього терміну реалізації.
Продукти харчування і продовольчу сировину протягом
2024-2025 року постачали регулярно
та в повному обсязі відповідно до заявок. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.
Комора харчоблоку обладнана згідно санітарних вимог. Умови зберігання та
сусідство різних видів продуктів чітко дотримується.
Заклад працює з постачальниками
продуктів харчування на основі договорів.
Дотримання вимог з
охорони життя та здоров’я дітей, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та
протипожежних норм
Працівники двічі на рік проходять інструктажі з техніки
безпеки та протипожежних заходів, проводиться просвітницько-пропагандиська
робота серед батьків та дітей. Директор, вихователь-методист та заступник
завідувача з господарства пройшли навчання та отримали посвідчення з ОП.
У закладі дошкільної освіти:
v Діти з особливими освітніми
потребами – 20 дітей – 100% звільнення
v Малозабезпечені сім’ї – 6 дітей – 100% звільнення
v Діти, батьки які отримали посвідчення УБД– 39 дітей – 100%
звільнення
v Діти, батьких, яких загинули – 2 дітей – 100% звільнення
v Діти, батьки яких призвані до
ЗСУ та мають довідку – 14 дітей –
100% звільнення
v Внутрішньо-переміщені особи – 16
дітей – 100% звільнення
v Діти з сімей, батьки яких є заручниками або безвісти
зниклими - 1 дитина – 100%
звільнення
v Багатодітні сім’ї – 9 дітей - плата становить
50% від вартості харчування
Для цього проводиться соціальне опитування сімей.
Складається соціальний паспорт з додаванням відповідних документів .
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з
питань діяльності навчального закладу
Управлінські рішення та дії директора ЗДО поточного року
були спрямовані здебільшого на забезпечення працездатності колективу, виконання
річних завдань:
1)
заклад функціонує як цілісна, злагоджена система;
2)
у закладі створено умови для здорового способу життя, фізичного й
психоемоційного розвитку, панує атмосфера довіри і взаємоповаги усіх учасників
процесу;
3)
забезпечено якісний інформаціно-методичний, управлінський, педагогічний
супровід діяльності закладу;
4)
у дітей сформовані життєві компетентності та дошкільну особистісну зрілість
перед вступом в школу за державним стандартом дошкільної освіти;
5)
комплектація штатів
відповідно до затвердженого штатного розпису;
6)
затвердження та
погодження річного плану, організація заходів з підготовки реалізації проектів
в навчально-виховному процесі;
7)
у закладі створено
умови для реалізації здібностей, інтересів, потреб і всебічного розвитку кожної
дитини;
8)
складання бюджетного
запиту на наступний рік;
9)
забезпечено доступ до
новітніх засобів та освітніх технологій у дошкільній освіті;
10)
створено дієву та
прозору систему фінансування діяльності закладу;
11)
батьки довіряють
закладу і є активними;
12)
створюється дієва внутрішня система забезпечення якості
освіти
Слайд 30
Упродовж всього
навчального року висвітлюється інформація про роботу закладу та життя
вихованців, цікаві моменти життя нашого закладу в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/groups/1574699022624008 та сайті закладу https://khmzdo45.blogspot.com/.
Немає коментарів:
Дописати коментар